Sant Cugat Comerç valora la campanya de Nadal com a "dolenta"

Des de l'associació asseguren estar "molt amoïnats" i són pessimistes amb la campanya de les rebaixes

L'associació de comerciants de la ciutat, Sant Cugat Comerç, no ha quedat gens satisfeta amb la campanya de Nadal. De fet, el seu gerent, Jesús Carballo, ha definit la campanya com a "dolenta", a banda d'assenyalar que l'associació és "pessimista" amb la campanya de rebaixes, ja que les xifres i les sensacions fan presagiar que pot repetir-se el mateix que durant la campanya de Nadal. Per Jesús Carballo, l'explosió dels nous hàbits de compra, com per exemple la compra per Internet, estan perjudicant molt al petit comerç.

A més, Carballo afirma que "durant el mes de gener hi ha hagut un increment de tancaments de comerços", la qual cosa "preocupa molt" a Sant Cugat Comerç. Amb l'objectiu de fer front als problemes, l'associació va reunir-se amb l'Ajuntament el passat dijous 10 de gener. En aquesta reunió, es van fer passes endavant perquè l'Ajuntament col·labori en una campanya dissenyada per l'associació, que té per objectiu "posar en valor els beneficis que hi hagi comerç de proximitat a Sant Cugat, així com de posar en valor el factor diferencial del comerç local".

D'altra banda, una de les reivindicacions dels comerciants és la de buscar solucions a l'àrea verda i l'àrea blava, que segons expliquen, han influenciat en la baixada de les visites als comerços. Per això, s'ha pensat en una mesura curiosa: una targeta per regalar temps d'aparcament que s'entregarà en els comerços. En la reunió, l’Ajuntament va accedir a promoure la Targeta Sant Cugat a la Butxaca com a sistema d’obsequi i pagament de minuts d’aparcament per la zona blava i verda. 

 
Comentaris

Destaquem