L'Ajuntament obre una oficina d'atenció sobre l'àrea verda

L'oficina també atendrà consultes sobre el Pla de Millora del barri Sant Francesc - Monestir

L'Ajuntament de Sant Cugat ha obert una nova oficina d'atenció ciutadana a l’avinguda Francesc Macià nº 16, just darrere del Monestir. L'equipament municipal està dedicat a difondre la informació i rebre consultes de tot tipus sobre el sistema d'estacionament regulat de vehicles, tant per l'àrea verda com per la zona blava d'aparcament.

L'oficina s'ha obert aquest dimecres 23 de maig, i té un horari d'oficina de 09 a 14h, de dilluns a divendres al matí, i de 16 a 18h, de dilluns a dijous, a la tarda. Des d’aquest espai s’oferirà, a partir d'ara, tot tipus d'informació sobre els espais d’estacionament regulat a Sant Cugat, especialment la nova àrea verda d'estacionament. També es poden fer tràmits com donar d’alta un vehicle en el sistema de pagament d’aquesta àrea o resoldre qualsevol tipus d’incidència.  

Per dur a terme aquests tràmits, l'oficina disposa d'un web on poder sol·licitar cita prèvia, així com d'un número de telèfon (93 855 23 64) per demanar hora per assistir a l'oficina. Per a més informació, també es pot consultar el web de mobilitat de Promusa, així com la pàgina específica sobre l'àrea verda de la web de l'Ajuntament. Alhora, els ciutadans poden enviar un correu electrònic a infomobilitat@promusa.cat, per dur a terme les seves consultes.

Oficina del Pla Estratègic del barri de Sant Francesc-Monestir

L'oficina d'atenció sobre l'estacionament regulat servirà també per a informar sobre el Pla Estratègic del barri de Sant Francesc-Monestir. És un ambiciós projecte que vol promoure la centralitat d’aquest barri i potenciar l’espai públic de qualitat, el comerç i la cohesió social. Aquest pla és el resultat del procés participatiu dut a terme el 2016, i durant el qual el veïnat i les entitats van contribuir a fer una diagnosi de la situació i necessitats del barri i van definir un seguit de propostes d’actuació.

Aquestes propostes es van recollir en 61 fitxes d’actuació que s'hauran de dur a terme entre el 2017 i el 2023. El projecte s’acompanya d’un calendari d’actuació detallat segons cada any, i d’un pla financer amb el pressupost anual per a dur a terme les actuacions. Es preveu que la totalitat de la mesura costi uns 11 milions d'euros.

Per tal d’informar els veïns i veïnes sobre aquestes actuacions, el pla compta amb un grup de seguiment i ara s’ha obert aquesta oficina per ajudar a difondre i apropar tots aquests canvis i detectar, si fos el cas, possibles incidències.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem