Clients de segona al sector hoteler

Després de l’èxit de vendes ha proliferat la competència i amb ella la diferenciació de productes

Les capses d’experiències com Smartbox, Wonderbox o Dakotabox són regals perfectes per qui fa el detall perquè hi ha preus de tot tipus, a priori es poden personalitzar, adaptar a l’agenda del propietari i fins i tot canviar d’experiència si no encaixa.

Després de l’èxit de vendes ha proliferat la competència i amb ella la diferenciació de productes. Són un bon regal que potencia el sector turístic i si no hi hagués demanda no hi hauria tanta oferta.

La realitat però és que els hotels prefereixen reserves directes que no pas derivades de Booking o qualsevol capsa regal com les que acabo de mencionar.

Per què? Doncs perquè els hotels acostumen a prioritzar els clients que fan reserves directes o des d’empreses que reclamen menys comissió. I què acaba passant? Doncs que acumulem capses, que per molt que intentem utilitzar els hotels posen pegues, que et fan sentir com clients de segona i com que no podem estar renovant totes les dates de caducitat acabem perdent-les.

A Sant Cugat gairebé tenim una desena d’hotels i algun d’ells està present a capses com aquestes. Volia fer-lis una recomanació. En comptes de desatendre o no bolcar-se en els clients d’aquest tipus d’experiències, aprofiteu l’oportunitat de conèixer els clients i ensenyar-los el millor del vostre hotel, per mimar-los i potenciar el boca orella.

Els usuaris de les capses potser no exigiran tant com un client directe, però són una oportunitat per fidelitzar i obrir mercat. Crec que totes les empreses hauríem de mimar els clients amb una visió estratègica, aquesta serà l’òptica que ens permetrà arribar fins on vulguem. 

 
Comentaris

Destaquem