Compte l'Arrabassada (5 anys després)

D'entrada, i perdonin la contundència, és intolerable que alguns (pocs) vagin paral·lels o, fins i tot, de tres en tres, envaint així mig carril

L'Arrabassada repeteix com la carretera més perillosa de Catalunya titulava aquest mitjà fent-se ressò de l'estudi del RACC. Certament, els qui recorrem cada dia la BP-1417 no parem de veure topades i accidents i no parem de patir ensurts. Ja forma part del paisatge, desgraciadament.

Hem avançat amb la instal·lació de la doble línia contínua, però les imprudències continuen estant a l'ordre del dia. La recta del km. 8 em fa una por especial. Véns d'un revolt i encares una recta. Quantes vegades m'he trobat que hi havia un vehicle fent un avançament en plena recta i jo he hagut de reduir la velocitat quan provenia del revolt perquè el vehicle en qüestió es pogués reincorporar!

L'agost del 2013, vaig publicar un article aquí titulat Compte l'Arrabassada. La gran diferència és que ara sóc conductor i, per tant, vull tornar a dir ben fort que Compte! Els conductors hem de tenir 4 ulls, però no estem sols. Algun dia caldrà abordar què fem amb els ciclistes que, legítimament, circulen per la BP-1417 per practicar esport.

D'entrada, i perdonin la contundència, és intolerable que alguns (pocs) vagin paral·lels o, fins i tot, de tres en tres, envaint així mig carril. N'hi ha que van pel voral o al més arrecerats possible. Però n'hi ha que no hi van.

Dissabtes i diumenges al matí és una cursa d'obstacles amb la quantitat de ciclistes que hi ha. Fins i tot el ciclista més diligent, t'obliga a desviar la trajectòria, fer un avançament, mirar que no vingui ningú per davant, deixar prou distància de seguretat... Massa riscos, des del meu punt de vista, per a la carretera més perillosa del país. Pensem-hi!

 
Comentaris

Destaquem