El cas The Police 080

Qualsevol treballador representa l'empresa i per tant, estem tots obligats a actuar de forma coherent

Aquest 2017 l'hem tancat de forma precipitada i són moltes les notícies que alguns no hem acabat de pair. Acomiadàvem l'any amb una notícia d'aquelles que llegim un parell de cops, ens posem les mans al cap i per molt que intentem entendre-la, no ho aconseguim.

El bar The Police 080 feia fora del seu local a Miquel Delclòs, membre de l'Assemblea i d'Òmnium, per portar un llaç groc a la camisa en solidaritat amb els presos polítics. El bar però, el feia fora al·legant que han de preservar la convivència pacífica a l'establiment.

Amb els fets sobre la taula ens trobem una inestimable crisi de comunicació que de ben segur els està afectant. M'agradaria saber si el negoci disposa d'un protocol d'actuació o un llibre d'estil per tractar aquest tipus de situació, però dubto que el tingui, i no els culpo.

Són moltes les empreses que mai s'han plantejat analitzar els seus canals de comunicació, el servei d'atenció al client o les vies per les quals els clients poden relacionar-se amb ells.

Des d'una perspectiva comunicativa no ha estat mal gestionat del tot perquè l'empresa no ha trigat a contestar i ha mirat de ser el més correcte possible però no tindria sentit pensar en com solucionar aquesta crisi si no s'analitza l'origen; l'empresa ha posat en mans del seu personal de seguretat la reputació del bar? O el personal de seguretat ha seguit instruccions específiques de direcció?

Sigui la resposta que sigui ens ha de fer reflexionar i prendre consciència que qualsevol treballador representa l'empresa i per tant, estem tots obligats a actuar de forma coherent amb el que estratègicament vol comunicar l'empresa.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem