Nous consumidors

La relació de les empreses amb els consumidors està canviant i van apareixent noves tipologies de consumidors que reclamen diferents fórmules per comunicar-se. Segons un informe de la consultora Llorente & Cuenca, els nous consumidors cada cop concedeixen més importància a la sostenibilitat i a la transparència, eixos bàsics per generar confiança entre empresa i consumidor.

El consumidor cada dia està més preocupat pel medi ambient, per la vida saludable i per la sostenibilitat en general, i les empreses estan obligades a adoptar aquests conceptes al seu vocabulari, i el més important, a la seva forma d'actuar en els diferents mercats.

Estudis de Nielsen i Deloitte també diuen que els consumidors són cada dia més conscients de la sostenibilitat que hi ha rere els productes que compren, i aquí és on el màrqueting social jugarà un paper destacat per a diferenciar empreses.
 

Des d'e-deon.net veiem com els consumidors van adoptant consciència mediambiental, avui els green consumers són tots aquells que amb la seva força estan obligant a que empreses com Unilever, Nestlé, Daimler, o empreses associades a Sant Cugat Empresarial o establiments de Sant Cugat Comerç, per exemple, adoptin filtres de sostenibilitat en els seus processos de fabricació o distribució.

Aquesta mirada neta dels nous consumidors, és la que aconseguirà promoure el co-branding entre empreses que potser mai haurien imaginat que podien treballar colze a colze. La unió per un objectiu comú obrirà horitzons i permetrà créixer a moltes empreses perquè el win-win és la simple voluntat de treballar perquè tots hi guanyem.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem