Com gestionem l'ús de les pantalles en períodes de vacances?

Dimecres, 03 de Juny de 18:00 a 19:30

En el marc del programa 'Va x Tu'. Activitats i tallers per a joves, dimecres, 3 de juny, el Casal Torreblanca acull la xerrada "Com gestionem l'ús de les pantalles en períodes de vacances?", a les 18 hores.

Xerrada sobre com equilibrar l'ús de les pantalles durant les vacances per afavorir el benestar i la desconnexió digital.

Per a famílies d’adolescents.

A càrrec de Roger Ferrer, Assessoria sobre Drogues, Pantalles i Altres Addiccions.
Activitat gratuïta. Cal inscripció prèvia a: oficina jove.santcugat.cat.

Fitxa de l'activitat:

Activitat: Com gestionem l'ús de les pantalles en períodes de vacances?

Dia i hora: 3 de juny a les 18 hores

Lloc: Casal Torreblanca

Preu: Gratuït amb inscripció

Organitza: Oh!Ficina Jove - Ajuntament de Sant Cugat

Dades Activitat

Data: Dimecres, 03 de Juny de 18:00 a 19:30

Preu: Gratuït

Organitza: Oh!Ficina Jove - Ajuntament de Sant Cugat

Afegeix-ho al calendari
 
Destaquem