En el marc del programa 'Va x Tu'. Activitats i tallers per a joves, dimecres, 3 de juny, el Casal Torreblanca acull la xerrada "Com gestionem l'ús de les pantalles en períodes de vacances?", a les 18 hores.
Xerrada sobre com equilibrar l'ús de les pantalles durant les vacances per afavorir el benestar i la desconnexió digital.
Per a famílies d’adolescents.
A càrrec de Roger Ferrer, Assessoria sobre Drogues, Pantalles i Altres Addiccions.
Activitat gratuïta. Cal inscripció prèvia a: oficina jove.santcugat.cat.
Fitxa de l'activitat:
Activitat: Com gestionem l'ús de les pantalles en períodes de vacances?
Dia i hora: 3 de juny a les 18 hores
Lloc: Casal Torreblanca
Preu: Gratuït amb inscripció
Organitza: Oh!Ficina Jove - Ajuntament de Sant Cugat
Dades Activitat
Data: Dimecres, 03 de Juny de 18:00 a 19:30
Preu: Gratuït
Organitza: Oh!Ficina Jove - Ajuntament de Sant Cugat
Afegeix-ho al calendari
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok