DIA INTERNACIONAL DE LES DONES: Presentació de llibre

Dijous, 13 de Març de 19:00 a 20:30

“Trenquem el sostre” és el lema escollit per commemorar enguany el 8 de marçDia Internacional de les Dones, que té com a objectiu seguir conscienciant la ciutadania vers una aplicació real de la igualtat entre dones i homes.

Diverses entitats de la ciutat han organitzat diferents activitats al voltant d'aquest Dia. 

Dijous, 13 de març, la Llibreria Paideia acull la presentació del llibre "Trinitat: La presó de dones ignorada (1963-1983)", de César Lorenzo i Carlota Falgueras, a les 19 hores.

Intervenen: César Lorenzo i Carlota Falgueras, coautors del llibre; i la regidora d'En Comú Podem, Aina Balada.

El 1963 es va inaugurar al barri de la Trinitat la Presó Provincial de Dones de Barcelona. Era la primera presó de Catalunya construïda expressament per a la reclusió de dones, ja que totes les anteriors (Amàlia, les Corts, Model) havien estat espais reaprofitats o compartits. L'estada de les dones s'hi perllongà durant vint anys, fins que a finals del 1983 la Trinitat es va destinar a presó d'homes joves i les dones van ser reubicades a l'antic reformatori de menors de Wad-Ras.

Fitxa de l'activitat:

Activitat: Presentació de llibre. "Trinitat: La presó de dones ignorada (1963-1983)", de César Lorenzo i Carlota Falgueras

Dia i hora: 13 de març a les 19 hores

Lloc: Llibreria Paideia

Preu: Gratuït

Organitza: Dones de Sant Cugat en Comú

Dades Activitat

Data: Dijous, 13 de Març de 19:00 a 20:30

Preu: Gratuït

Organitza: Dones de Sant Cugat en Comú

Afegeix-ho al calendari
 
Destaquem