EN LÍNIA - Màrqueting i publicitat local: 9 maneres de comunicació offline i online. Accions clau en publicitat post Covid-19

Dijous, 22 d'Abril de 10:00 a 12:00

Formació de 2 hores subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant

Destinataris: Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals, autònoms/es...
Objectius i continguts: Donar a conèixer 9 tipologies de publicitat local i aprofundir en els objectius i preus d’aquestes:
- Introducció a la publicitat i la comunicació.
- Torretes i banderoles.
- Marquesines.
- “Flyers” i bustiada.
- Publicitat als autobusos.
- Premsa local: impresa i digital.
- SMM - publicitat a les xarxes socials.
- SEM - anuncis als cercadors.
- SEO - Google Maps / Google My Business.
Data i horari: 22 d’abril del 2021, de 10 a 12 h.
Modalitat: Formació en línia. Les persones inscrites rebran un enllaç per accedir a la formació uns dies abans del seu inici.
Ponent: Carles Gili / CG Entusiasta Digital.

Amb el suport de Diputació de Barcelona

Més informació de l'acció formativa i inscripcionswww.rubi.cat

Dades Activitat

Data: Dijous, 22 d'Abril de 10:00 a 12:00

Preu: Gratuït

Organitza: Ajuntament de Sant Cugat, Ajuntament de Rubí

Afegeix-ho al calendari
 
Destaquem