La innovació s’anomena bateria de flux de protons, i si s’aconsegueixen portar a la pràctica les idees d’aquest grup d’investigació podríem fer front al naixement d’una nova era en el camp dels cotxes ecològics.
El nou concepte consisteix bàsicament en l’emmagatzematge d’energia produint hidrogen dintre d’una bateria de protons. Els investigadors han explicat que l’hidrogen es produeix en el mateix mecanisme, emmagatzemant-se en una presentació sòlida fins al seu requeriment.
Tot el procés que cal desenvolupar necessita únicament aigua. És vital el caràcter dual de les cel·les de combustible, que treballen en un primer terme com a bateries de flux de protons i després poden transformar-se per complir el paper de piles de combustible.
Els especialistes creuen que aquest nou sistema podria tenir el mateix nivell d’efectivitat que les bateries d’ió liti, però amb un major emmagatzematge energètic en termes de pes i volum.
Tindrà aquesta nova tecnologia un fort potencial com a alternativa neta de propulsió per a vehicles realment ecològics i eficaços?
El nou concepte consisteix bàsicament en l’emmagatzematge d’energia produint hidrogen dintre d’una bateria de protons. Els investigadors han explicat que l’hidrogen es produeix en el mateix mecanisme, emmagatzemant-se en una presentació sòlida fins al seu requeriment.
Tot el procés que cal desenvolupar necessita únicament aigua. És vital el caràcter dual de les cel·les de combustible, que treballen en un primer terme com a bateries de flux de protons i després poden transformar-se per complir el paper de piles de combustible.
Els especialistes creuen que aquest nou sistema podria tenir el mateix nivell d’efectivitat que les bateries d’ió liti, però amb un major emmagatzematge energètic en termes de pes i volum.
Tindrà aquesta nova tecnologia un fort potencial com a alternativa neta de propulsió per a vehicles realment ecològics i eficaços?
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok