L'Ajuntament engega un servei d'assessorament jurídic i econòmic per a entitats

Les entitats rebran suport sobre diferents aspectes jurídics, econòmics o laborals així com de fiscalitat, entre d’altres

L’Ajuntament ha activat un nou servei d’assessorament per a entitats sense ànim de lucre que treballen en àmbits com serveis socials, serveis sanitaris, atenció i suport a les famílies, associacionisme educatiu, oci i lleure, cultura, esport, justícia global, defensa dels drets humans, foment de la pau i de la cooperació, voluntariat internacional, defensa del medi ambient, gent gran, igualtat de gènere i respecte per la identitat i l’orientació sexual, joventut, millora de les condicions socioeconòmiques i cohesió social, activitats comunitàries i veïnals, moviments ateneistes i protecció dels animals, etc.

L’Oficina del Voluntariat ha rebut un gran nombre de consultes d’entitats que tenen dificultats per fer gestions a l’hora de demanar subvencions o fer tràmits administratius. És per això que des de l’àmbit de Ciutadania es vol donar resposta a aquesta necessitat amb la posada en marxa d’un Servei d’Assessorament específic.

D’aquesta manera, el nou servei, gestionat per l’Oficina de Voluntariat de Sant Cugat, donarà suport a totes aquelles organitzacions que necessitin resoldre dubtes en diferents aspectes jurídics, econòmics o laborals així com de fiscalitat o d’assegurances, entre d’altres.

El servei és gratuït i individualitzat i només cal omplir un formulari que, un cop emplenat, rebrà la resposta en un termini màxim de 72 hores.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem