Nova inversió milionària de Boehringer a Sant Cugat per reforçar el hub digital

Boehringer invertirà 11 milions d'euros i contractarà més d'un centenar de persones a Sant Cugat per oferir serveis digitals a tot el grup

La multinacional farmacèutica Boehringer Ingelheim ha invertit 11 milions d'euros en el seu hub de serveis de màrqueting digital de Sant Cugat, segons ha anunciat la companyia en un comunicat. L'empresa ha afirmat que preveu duplicar aquesta inversió en els pròxims tres anys, així com ampliar el seu personal en un 24%. L'objectiu d'aquesta injecció de capital és convertir la farmacèutica "en líder en innovació digital dins la indústria, i ser un punt estratègic a escala global". El centre de serveis digitals de Boehringer va entrar en funcionament el 2018. Fa només unes setmanes, Boehringer ja va anunciar una inversió de 17 milions d'euros a Sant Cugat per convertir la planta en la seu mundia per la producció internacional de Jardiance.

Més info: Inversió milionària de Boehringer a Sant Cugat per la producció mundial d'un nou fàrmac

Actualment, la divisió de màrqueting digital compta amb un equip de 39 persones. De cara el 2025, la previsió és augmentar el nombre de professionals fins als 160, amb una aposta per "perfils altament qualificats". "L'equip es va crear per optimitzar l'experiència dels pacients i clients. Per aquest motiu, apostem pel millor talent i oferim oportunitats de creixement i desenvolupament professional", ha expressat la responsable d'Operacions Empresarials, Rosa María López.

De Sant Cugat al món

El hub de serveis digitals de Boehringer està dedicat a l'impuls de projectes d'innovació en àrees com l'automatització i seguiment de campanyes, gestió d'actius digitals, així com integració de dades i serveis de gestió de l'aprenentatge. Tal com afirma la farmacèutica, el principal propòsit del centre és "donar servei estratègic en l'àmbit digital a totes les seus de Boehringer Ingelheim". En aquest sentit, han anunciat que el proper pas és "centrar-se" en projectes de SEO i optimització de les pàgines web de la companyia per tal de "garantir que els pacients i clients tinguin accés a informació veraç i concreta".

La farmacèutica va posar en marxa el 2021 un equip dedicat a "assumptes mèdics", la funció del qual és "gestionar les publicacions amb el propòsit d'optimitzar la comunicació de dades clíniques pel sector sanitari". Boehringer ha explicat que el 2023 se sumaran a aquest equip metges especialistes en la generació d'articles de Real World Evidence", així com un call center de dades clíniques que serviran a escala global.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem