Aristoy afirma "estar treballant per agilitzar l'accés a la piscina de La Floresta"

Gemma Aristoy, regidora de salut de l'Ajuntament, explica que va haver-hi un problema en la pàgina web amb les autoritzacions bancàries

Els veïns de La Floresta van mostrar el seu malestar per les xarxes, el darrer diumenge 5 de juliol, amb les llargues cues per accedir a la piscina municipal de La Floresta. Dificultats per poder fer la reserva per internet o més de 10 minuts per persona per poder accedir a la piscina municipal, eren algunes de les queixes dels allà presents.

 

Més info: Queixes dels veïns de La Floresta per entrar a la piscina municipal

És per això, que Gemma Aristoy, regidora de salut de l'Ajuntament de Sant Cugat, ha explicat la situació actual de la piscina municipal de La Floresta: "Ens hem trobat amb dificultats amb les autoritzacions del banc per fer el pagament per la web, i això ha generat que hi hagi gent que no pogués realitzar la seva reserva per la pàgina web".

D'altra banda, Aristoy ha demanat paciència en tractar-se del primer cap de setmana i ha assegurat que ja s'està treballant per trobar una solució: "A causa la COVID-19, és important revisar qui entra i garantir el bon estat de tothom. Tanmateix, ha estat el primer cap de setmana i els tècnics de l'empresa gestora ja estan treballant i de segur que podran millorar-ho de cara a pròximes ocasions".

Amb tot, les piscines municipals de Sant Cugat van obrir portes, el darrer 1 de juliol, amb un 75% de la seva capacitat i és necessari fer un enregistrament abans d'entrar a les piscines. A més, s'han de seguir els protocols i mesures higienicosanitàries establertes a causa de la COVID-19.

 
 
Comentaris

Destaquem