Els veïns de La Floresta van mostrar el seu malestar per les xarxes, el darrer diumenge 5 de juliol, amb les llargues cues per accedir a la piscina municipal de La Floresta. Dificultats per poder fer la reserva per internet o més de 10 minuts per persona per poder accedir a la piscina municipal, eren algunes de les queixes dels allà presents.
És per això, que Gemma Aristoy, regidora de salut de l'Ajuntament de Sant Cugat, ha explicat la situació actual de la piscina municipal de La Floresta: "Ens hem trobat amb dificultats amb les autoritzacions del banc per fer el pagament per la web, i això ha generat que hi hagi gent que no pogués realitzar la seva reserva per la pàgina web".
D'altra banda, Aristoy ha demanat paciència en tractar-se del primer cap de setmana i ha assegurat que ja s'està treballant per trobar una solució: "A causa la COVID-19, és important revisar qui entra i garantir el bon estat de tothom. Tanmateix, ha estat el primer cap de setmana i els tècnics de l'empresa gestora ja estan treballant i de segur que podran millorar-ho de cara a pròximes ocasions".
Amb tot, les piscines municipals de Sant Cugat van obrir portes, el darrer 1 de juliol, amb un 75% de la seva capacitat i és necessari fer un enregistrament abans d'entrar a les piscines. A més, s'han de seguir els protocols i mesures higienicosanitàries establertes a causa de la COVID-19.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.