contingut promocionat
Creanova L

 

CreaNova dona les gràcies a l'alumnat, a les famílies i a l'equip docent

Els col·legis del futur i, sobretot, els infants i joves, estem preparats

Capacitat de reacció i flexibilitat: El dia següent al confinament, tota la programació educativa, en la plataforma en línia.

Adaptació: Professors i professores i alumnes i famílies. Seguim treballant, des de casa, mantenint l'horari lectiu.

Repte: Oportunitat per comprovar que els nens i els joves de CreaNova estan preparats per afrontar un futur canviant.

 

creanova B

 

Reconeixement: Als nostres alumnes, que segueixen aixecant-se cada matí per assistir, a les 4 sessions diàries, a través del Meet o via Xat, que presenten treballs en el Classroom, també realitzen presentacions, autoavaluacions i assemblees, participen en espais de debat i de reflexió, fan servir plataformes en línia i eines d'aprenentatge, basades en la intel·ligència artificial.

Segueixen les seves classes en línia, amb les eines que ja coneixien, buscant l'equilibri per descansar de les pantalles, entre classe i classe, sent creatius, inventant recursos, no només a la xarxa, sinó a casa seva.

Han fet còmplice a la família en el seu procés d'aprenentatge. Han buscat el seu espai i han muntat el seu mini col·legi, desplaçant als adults, perquè el moment de connectar-se a la reunió de les 9 h, és fonamental: ens veiem, compartim i ens queixem, però també proposem i intercanviem emocions, amb el nostre tutor o tutora. També en la trobada de les 15.30 h comparteixen el final del dia, desitjosos de tornar, com més aviat, i amb la curiositat de les propostes de matí.

Optimitzen el seu temps i aprecien, encara més, que estan preparats per a un futur, on ja no se'ls exigeix ​​memoritzar, sense sentit, ni fer exàmens per a ser avaluats.

Reconeixement: Al gran equip pedagògic, que s'ha format, s'ha implicat i ha crescut, en la convicció d'aquesta realitat educativa, que ofereixen dia a dia.

Agraïment: A les nostres famílies, pioneres, que han cregut imprescindible avançar-se al seu temps i realitzar un esforç econòmic, de temps i en recursos, en la creació i suport de CreaNova Sant Cugat.

Una professora de CreaNova FOTO: Cedida

Una professora de CreaNova FOTO: Cedida

 

Especial menció a les famílies d'Infantil i Primària, còmplices en els tallers en línia, amb tot disposat per a la sessió de les 10 h i el conte de les 12 h i la trobada de les 15.30 h... Aprenent a compartir les frustracions, els assoliments, les experiències... Deixant espai perquè el seu fill disposi d'un lloc per "anar a classe".

Ara, més que mai, estem convençuts que anem pel bon camí i seguirem innovant, de forma presencial o semipresencial. Estem preparats, des del costat humà i el pedagògic, per afrontar el repte del demà, que és avui

Adequació: De l'escola i les rutines del pròxim curs, en els espais de motricitat i hort, a l'aire lliure, en els espais de relació i reflexió, en els tallers de dansa, teatre, cinema, música electrònica, cant, pintura, com assignatures transversals, no accessòries. Tot amb les mesures d'higiene i seguretat necessàries.

El distanciament i la ràtio baixa ja el teníem perquè sempre hem cregut en un model d'escola petita i familiar

Creació-fabricació: Al Makers de CreaNova, hem fabricat més de 1.500 pantalles protectores, de forma altruista, i hem patentat i homologat el model perquè, de la crisi, neixin oportunitats.

Estem fabricant pantalles mòbils perquè, cada alumne, disposi del seu lloc de treball, amb seguretat, instal·lant dosificadors desinfectants i dotant les aules de sistemes de videoconferència per realitzar classes simultànies, entre alumnes presencials i online.

articulo creanova tot body 2

 

Responsabilitat: D'adaptar-nos a les noves circumstàncies i tractar aquesta nova normalitat com una nova oportunitat per canviar de paradigma i entrar en una nova era, molt més humana, tot i la distància i les pantalles, que han vingut per quedar-se.

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!

Més informació
 
Comentaris

Destaquem