Servei de correus?

Carta del lector queixant-se del servei de correus de Sant Cugat

Sóc un veí de la zona de Can Mates. Des de fa moltíssim temps (mitjans d’estiu) no estic rebent cap mena de correspondència. Jo ho atribuïa a la coincidència amb la reducció de personal per les vacances estivals, però ja ha passat molt de temps, les vacances del personal ja haurien d’haver acabat. I el problema continua.  No sé si es repeteix el mateix en altres barris o districtes de la ciutat, o només li correspon a la meva zona.  Actualment estic pendent de rebre diferents notificacions, les quals es realitzen a través de correus, com són les factures dels serveis perquè les pagui. Les quals si no m’arriben no les puc pagar, convertint-me en morós, i quedant pendent del tall de subministraments, per culpa del servei de correus. I per sort no ho tallen gràcies a les moratòries pel COVID-19.  El pitjor no són els rebuts que es poden acumular, fins a 4 o 5, sinó els comunicats dels serveis o prestacions sol·licitades com són: resolució de ERTOS, Atur, Subsidis, Prestacions…etc.  Desconec els motius pels quals no funciona correctament el servei, espero que no sigui per la falta de personal que realitzi els repartiments. Ja que en moltes famílies, en aquests moments, estarien interessades a fer aquest treball.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem