Correus en el punt de mira

'Si segueixen amb aquesta mala gestió, molt probablement els santcugatencs escollirem altres vies per rebre la correspondència'

El servei de Correus a Sant Cugat no ha estat mai un mitjà fiable per rebre correspondència, però arran de la pandèmia de la COVID-19 i sumat amb les dates nadalenques, rebre correctament un paquet s'ha convertit en una autèntica loteria que deixa als destinataris absolutament indefensos davant la mala gestió d'aquesta empresa estatal.

Sembla que el problema recau en els carters, o si més no, això és el que els mateixos treballadors de l'oficina de Correus apunten com a causa principal. Segons ells, estan farts de les innumerables reclamacions que diàriament reben dels usuaris que no reben ni els paquets ni les notificacions que haurien de deixar els carters quan no troben a ningú al domicili.

Sembla que, com que tenen tanta feina, en moltes ocasions no els hi dona temps a fer tots els lliuraments que tenen programats i retornen a l'oficina els paquets indicant que no han trobat a ningú, quan ni tan sols han picat a la porta.

I també són els mateixos treballadors de l'oficina els que animen als usuaris que facin reclamacions oficials per tal de denunciar una situació que ja és absolutament insostenible en el temps. Ells són els que han de donar la cara pels seus companys carters, i ja estan més que farts.

A hores d'ara Correus és un sistema de missatgeria més econòmic que la majoria de la resta de l'oferta i això els fa encara atractius per a molts usuaris, però si segueixen amb aquesta mala gestió, molt probablement els santcugatencs escollirem altres vies per rebre la correspondència.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem