Crowdsourcing per a l’Ajuntament

"L'administració pública sempre va a remolc de la realitat que l'envolta"

Com diuen els més joves, avui en dia si no estàs a l'última, estàs perdut. I potser tenen raó. En poc més d'un any han canviat molt les coses en el món, en bona part per la interferència de la pandèmia de la Covid-19. Des del punt de vista empresarial han canviat les formes de comunicar i fins i tot els processos d'organització i producció.

Però com tothom sap, l'administració pública sempre va a remolc de la realitat que l'envolta. Tot i així, sempre hi ha algun polític que trenca amb l'estadística i és més espavilat o espavilada que la resta. "Open innovation" en diuen en el món de les "Startups".

 

Fa pocs dies vaig veure un anunci d'un Banc espanyol. Resulta que duen a terme noves formes per accelerar processos organitzatius i ser més eficaços i ràpids per solucionar la vida de les persones i la seva, bàsicament.

La paraula clau és Crowdsourcing, que ve de l'anglès "Crowd" (multitud) i "outsourcing" (recursos externs) i es refereix a l'externalització de tasques per part d'una empresa o organització per, a través d'una col·laboració oberta, trobar solucions de qualitat en un menor període de temps i amb resultats eficaços.

Aquest sistema, ben pensat podria acollir-s'hi al consistori a l'hora de trobar solucions beneficioses als problemes que arrosseguen des de fa temps, i millorar la vida de les persones del municipi de Sant Cugat, no trobeu? Des de l'Associació de Veïns de Sant Cugat propietaris a Torre Negra hem allargat la mà diverses vegades a col·laborar precisament a trobar solucions en el cas de Torre Negra, lliurant projectes que millorarien la vida de la ciutadania.

Com diuen els joves, avui en dia si no estàs a l'última, estàs perdut.

 
Comentaris

Destaquem