Estem vivint un moment en el que moltes associacions de comerciants de moltes poblacions de Catalunya comencen a veure en perill la seva existència degut a les dificultats financeres actuals. Algunes de les consequències han estat la baixada en el nombre d’associats i la disminució en les ajudes de les administracions públiques.
En canvi, una vegada més, a Sant Cugat el sector de comerç s’avança a aquesta problemàtica i troba la solució unint esforços, creant una marca única i sumant els recursos de totes les associacions en un únic projecte que es diu Sant Cugat Comerç. D’aquesta manera, tenint menys es podrà fer més. S’aplica la teoria de sumar i multiplicar.
Primer de tot, ens hem de situar i aclarir que la nostra competència no és la botiga del carrer de més amunt, sinó, la potència comercial que representa Barcelona i abocar tots els esforços possibles per contrarestar aquesta realitat. Anant més enllà, veurem que ens hem de creure el que és evident; Sant Cugat és una potencia comercial plena d’atractius per als nostres ciutadans i ciutadanes i també per als habitants de les ciutats de la comarca. Simplement ho hem de saber explicar, o dit d’una altra manera, s’han de vendre les nostres potencialitats a tothom, als de fora i als de dins.
Fins aquí segurament estarem tots d’acord, però ara haurem de saber com fer-ho.
Doncs, clarament s’ha d’apostar per noves formules, per les noves maneres de comunicar-nos amb els nostres clients, aprofitar l’era de les noves tecnologies, però a vegades també haurem de fer una mirada enrere, aprofitar el “Know How” del camí fet fins avui per una entitat com ha estat la Federació de Comerç o fins i tot projectes anteriors. En definitiva, volem mirar cap el futur sense oblidar el passat sabent que un altre de les claus serà que tothom tiri del mateix carro i fer creure en aquest projecte. Ens posem a treballar.
En canvi, una vegada més, a Sant Cugat el sector de comerç s’avança a aquesta problemàtica i troba la solució unint esforços, creant una marca única i sumant els recursos de totes les associacions en un únic projecte que es diu Sant Cugat Comerç. D’aquesta manera, tenint menys es podrà fer més. S’aplica la teoria de sumar i multiplicar.
Primer de tot, ens hem de situar i aclarir que la nostra competència no és la botiga del carrer de més amunt, sinó, la potència comercial que representa Barcelona i abocar tots els esforços possibles per contrarestar aquesta realitat. Anant més enllà, veurem que ens hem de creure el que és evident; Sant Cugat és una potencia comercial plena d’atractius per als nostres ciutadans i ciutadanes i també per als habitants de les ciutats de la comarca. Simplement ho hem de saber explicar, o dit d’una altra manera, s’han de vendre les nostres potencialitats a tothom, als de fora i als de dins.
Fins aquí segurament estarem tots d’acord, però ara haurem de saber com fer-ho.
Doncs, clarament s’ha d’apostar per noves formules, per les noves maneres de comunicar-nos amb els nostres clients, aprofitar l’era de les noves tecnologies, però a vegades també haurem de fer una mirada enrere, aprofitar el “Know How” del camí fet fins avui per una entitat com ha estat la Federació de Comerç o fins i tot projectes anteriors. En definitiva, volem mirar cap el futur sense oblidar el passat sabent que un altre de les claus serà que tothom tiri del mateix carro i fer creure en aquest projecte. Ens posem a treballar.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok