El turisme a Sant Cugat, una aposta de futur

Es vol posicionar com a destinació amb una oferta estructurada i potent a diversos àmbits

El sector turístic atreu 36 milions de turistes l’any a Catalunya i realitza unes vendes properes als 20.000 milions d’euros l’any, cosa que representa més de l’11% del PIB i prop del 14% de l’ocupació a Catalunya.

Actualment, el turisme es concentra, bàsicament, a la ciutat de Barcelona i costa. En les darreres dècades, l’objectiu de les administracions públiques catalanes ha estat descentralitzar aquest turisme i ampliar les destinacions amb oferta diversa i de qualitat.

És en aquest context que Sant Cugat es vol posicionar com a destinació amb una oferta estructurada i potent a diversos àmbits: patrimonial, cultural i natural, esportiu, familiar, empresarial i de compres.

La posició estratègica de la ciutat, el seu patrimoni únic, la vitalitat cultural i creativa, la força de la cultura popular, el potencial artístic, l’entorn natural, el parc empresarial internacional, les instal·lacions esportives i d’excel·lència i la pràctica esportiva de clubs i entitats de primer nivell fan que Sant Cugat pugui esdevenir una destinació turística de primer nivell que doni dinamisme econòmic, vitalitat i projecció a la ciutat.
 

 
Comentaris

Destaquem