Partim de la base que ets una empresa petita, d'uns tres a cinc treballadors. No importa quants siguin, importa que es vulguin quedar amb tu i ajudar a créixer el teu negoci. Per tant tu també has de pensar en ells. El primer que necessitaràs és una descripció del lloc de feina: Nom del càrrec, missió del lloc de treball, responsabilitats, funcions principals i funcions secundàries, necessitats de formació, eines informàtiques necessàries, idiomes i rang de sou al mercat.
Una vegada tinguis aquesta mena de "fitxa" de DPT (descripció de lloc de Treball), entendràs molt bé el que necessites i el treballador tindrà clar el que requereix la seva feina. Partint d'aquí, també sabràs si en funció de la mida de l'empresa i el lloc de feina, té molt recorregut o poc. Perquè el creixement del personal pot anar més de pressa o més lent en funció de si és una empresa petita, mitjana o una multinacional. I sabent des d'on parteix aquest càrrec concret sabràs també fins a on pot pujar.
Pinta en un paper un petit recorregut per cada lloc de feina: un parell de nivells per exemple: Administratiu N1 (nivell un), N2 i N3. Descriu el DPT per cadascun d'ells amb funcions superiors segons es puja de nivell, o de més nivell d'anglès o de més tasques a fer.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.