Paul Buckle a la conferència 'Nestlé: más allà de la alimentación'. FOTO: Artur Ribera

Empresa

Nestlé aposta per 'Good food, good life'

El conseller delegat mundial d'aquesta empresa, Paul Bulcke, ha explicat les estratègies que han fet triomfar Nestlé en una conferència de l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran al Teatre-Auditori

Good food, good life. Aquest és el lema que defineix Nestlé, segons ha explicat el seu conseller delegat mundial, Paul Bulcke, on ha exposat l'estratègia i el sistema empresarial per seguir sent un referent a nivell mundial.

Ho ha fet aquest dijous 13 de desembre al Teatre-Auditori en una conferència que s'emmarca dins de les activitats que organitza l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran de Sant Cugat. A l'acte hi ha assistit el regidor d'Economia Carles Brugarolas en substitució de l'alcaldessa, Mercè Conesa, que a última hora no hi ha pogut comparèixer. També han estat presents el president de Sant Cugat Empresarial, Frederic Boix i el president, Marc Plens i el vicepresident de l'Aula, Joan Anton Lluch. 

Empresaris santcugatencs i membres de l'Aula han omplert la platea de l'Auditori per escoltar els consells del CEO de Nestlé, a la conferència Nestlé: más allà de la alimentación. Per Bulcke el plantejament dels objectius a llarg termini és clau per tenir èxit a partir de les premisses del 'què', l''on' i el 'com' es tiraran endavant els projectes. 

Actualment Nestlé és present a gairebé tots els països del món i amb la filosofia de millorar la qualitat de vida a través dels seus productes per fer-los més propers al consumidor però a l'hora més saludables. En aquest sentit Bulcke ha insistit en "oferir al consumidor allò que vol i retirar del mercat aquells productes que no li agraden". Buscar un valor afegit al tracte amb les persones dins i fora de l'empresa però també en els productes que s'ofereixen és una altra base imprescindible, segons el representant de Nestlé. Per això, Bulcke ha explicat que s'ha d'apostar per la Recerca i el Desenvolupament (R+D) per "no deixar mai de millorar".

Finalment els assistents han tingut la oportunitat de col·loqui amb el ponent que en tot moment ha remarcat la importància dels valors empresarials com el pragmatisme, la diversitat de pensaments i cultures, la qualitat i la perspectiva a llarg termini.