Disfressa del carnaval 2025 FOTO: Cedida

S’acosta carnaval

"A preparar les disfresses perquè el ball de carnaval surti ben lluït"

Els dies passen volant i, un cop finalitzades les festes de Nadal, ja hem de començar a preveure el carnaval, que aquest any començarà el 12 de febrer.

A la Llar, des de fa uns anys, celebrem el dijous gras, tot compartint les viandes que porta cadascú i la beguda “inofensiva” que hi posa la Llar. És un moment important, perquè en lloc de fer servir l’espai per a l’entreteniment, amb els tradicionals jocs de taula, que tantes hores fan passar, aquest dia cadascú treu el que ha portat i ho comparteix amb els amics i amigues, que fan petar la xerrada animosament. I a poc a poc van apareixent els que han optat per disfressar-se i formar part del ball de carnaval, amb concurs inclòs. 

A la Sala Teatre fem un passadís, perquè s’hi presentin els concursants, amb música rítmica de fons i aplaudiments per a tots. N’hi ha que entren sols, d’altres, en parelles, i d’altres, en comparsa.  L’important és ser-hi i no tant guanyar els premis.

Per tant, a preparar les disfresses perquè el ball de carnaval surti ben lluït.

Llar d’Avis de Sant Cugat

C. Valldoreix, 9, 08172 Sant Cugat

www.llaravissantcugat.cat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.