L'Esgrima Sant Cugat va obtenir un or i 4 bronzes en el Campionat de Catalunya. FOTO: Cedida

Esports

5 podis de l'Esgrima Sant Cugat al Campionat de Catalunya

A més, el santcugatenc Teo Ballada va assolir 3 medalles més amb el seu club, el Club d'Esgrima Sabadell

El Club Esgrima Sant Cugat va pujar fins a 5 ocasions en el podi del Campionat de Catalunya de les categories sub-11, sub-13 i sub-15, una competició que es va disputar a Amposta (Tarragona) entre el 4 i el 5 de maig. Així doncs, dels 5 podis, tots ells en categoria floret, destaca l'or de Lucas Canut (sub-11) i els 2 bronzes d'Àlex Roselló (categoria sub-13 i categoria sub-15).

Lucas Canut va vèncer la categoria sub-11, després de guanyar en la final a Zoia Mazurova per 10 a 3 i en les semifinals al seu company d'equip João Pedro Soares, que va acabar sent bronze. També bronze per a l'esgrimisca Vasilisa Efendieva del CE Sant Cugat, que va caure en les semifinals per 10 a 7 contra Zoia Mazurova. En la categoria sub-13 i en la categoria sub-15, Àlex Roselló va ser bronze.

D'altra banda, també destacada participació del santcugatenc Teo Ballada, que competeix amb el Club d'Esgrima Sabadell. Ballada va ser plata en la categoria sub-13, en perdre la final contra Xavi Lindez per 10 a 7. A més, el santcugatenc va ser plata amb el filial del club sabadellenc en la categoria sub-13, en ser derrotats en la final davant el primer equip del Club d'Esgrima Sabadell per 45 a 44, i bronze en la categoria sub-15, després de guanyar el duel per la medalla a l'Esgrima SAM B per 45 a 41.

El santcugatenc Teo Ballada (esquerra) també va participar en el Campionat de Catalunya d'esgrima. FOTO: Cedida

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.