Albert Staromiejski prepararà l'europeu al CAR de Granada
El karateka santcugatenc participarà al Campionat d'Europa de Goju Ryu al mes de setembre
Una de les particularitats d'aquesta selecció és que el jove karateka de casa nostra es podrà preparar al CAR de Granada, on estaran concentrats alguns dels millors karateques de l'Estat i del món. Salvador Álvarez, entrenador de l'Albert i president del CK Sant Cugat, ha assegurat que per ell "és una oportunitat única. Entrenarà amb els millors del món". Álvarez també ha reconegut que "pel club és molt gratificant que hi vagi, tenir un esportista d'elit és un luxe".
L'Albert Staromiejksi, amb només 16 anys, és el karateka del club amb major projecció internacional. De fet, fa dos anys va participar al campionat del món de karate Goju Ryu, on va ser quart classificat en kumite.
El tatami, pendent d'arranjaments
Salvador Álvarez segueix insistint amb què s'enllesteixi el manteniment del tatami, una actuació que segons ell es va demanar al 2006. El president del club ha explicat al TOT Sant Cugat que els clubs han fet esforços per condicionar la sala d'arts marcials –el CK Sant Cugat i el Jiu-Jiu Sant Cugat van ser qui van posar el primer i segon tatami–, però no poden fer-se càrrec d'una altra inversió en una instal·lació municipal: "no podem assumir una nova inversió per cobrir el tatami". L'actuació, segons Álvarez, està en fase d'estudi tècnic.
Més informació
