El Club Handbol Sant Cugat presenta els quinze equips divendres al Pavelló 3
A l'acte, que començarà a les 19.30 hores, el primer equip masculí rebrà el trofeu de campió de Primera Catalana de la temporada anterior, i l'infantil A, el de subcampió de la Copa Catalana
Trofeus pel primer equip i l'infantil A masculins
Durant l'acte, el primer equip masculí del Club Handbol Sant Cugat rebrà el títol de campió de Primera Catalana de la temporada anterior, la 2011-2012, que va suposar l'ascens a Lliga Catalana, així com també rebrà el trofeu de subcampió de la Copa Catalana el conjunt infantil A, també de la campanya passada.
Les autoritats que han confirmat la seva assistència a l'acte són Mercè Conesa, alcaldessa de Sant Cugat, Tomàs Moral, president de la Federació Catalana d’Handbol; Xavier Tizón, regidor d'Esports de l'Ajuntament de la ciutat; Eloi Rovira, coordinador d’Entitats Esportives de l’Ajuntament de Sant Cugat, i Davide Bonaccini, president del Club Handbol Sant Cugat.
La primera victòria a casa?
En el seu tercer partit com a conjunt local, el primer equip masculí buscarà la primera victòria a la Lliga Catalana al Pavelló 3 de la ZEM Rambla del Celler, després de perdre amb el KH-7 BM Granollers C (33-34) i el CH Poblenou (27-28). Els vermell-i-negres, sisens a la classificació amb 4 punts i un balanç al campionat de 2 victòries i 2 derrotes, rebran l'Handbol Sant Joan Despí, que és novè amb 3 punts i un balanç d'1 victòria, 1 empat i 2 derrotes. Aquest partit, corresponent a la cinquena jornada de lliga, es jugarà el pròxim diumenge 21 d'octubre, a les 12.30 hores, al Pavelló 3.
Cal recordar que en l'última jornada de lliga, el CH Sant Cugat es va imposar a la pista de la UE Sarrià per 28 gols a 34, el diumenge 14 d'octubre. L'equip que dirigeix Joan Sancho ha guanyat els dos partits que ha disputat lluny de Sant Cugat. En la segona jornada, els santcugatencs van guanyar a la pista de l'Handbol Banyoles (27-28).
