Joan Carles Vadillo, David Toda, Borja Ferrer i Keco Marzá, en la presentació dels dos nous jugadors del Patí Hoquei Club Sant Cugat. FOTO: Àlex López Puig

Esports

El Patí Hoquei Club Sant Cugat fitxa el porter David Toda i el jugador Borja Ferrer

Amb aquestes dues incorporacions, l'entitat cobreix les baixes del porter i capità Alain Rivero (CE Arenys de Munt) i del jugador Joan Galbas (HC Dinan Quévert)

El Patí Hoquei Club Sant Cugat ha presentat el porter David Toda Morelló i el jugador Borja Ferrer Font, dues incorporacions que l'entitat s'ha vist obligada a fer després de la marxa del porter i capità Alain Rivero i del jugador Joan Galbas. Rivero ha marxat a jugar al CE Arenys de Munt, equip que aquesta temporada ha aconseguit l'ascens a OK Lliga, després d'11 temporades al PHC Sant Cugat. Joan Galbas ha fitxat per l'HC Dinan Quévert, club francès que ha estat subcampió de lliga i que la pròxima campanya jugarà la Copa d'Europa. Galbas té 20 anys i feia 6 temporades que jugava al club santcugatenc. Jaume Gisbert passarà a ser l'altre porter del primer equip, en el seu primer any de sènior.

Segon porter del Reus Deportiu

David Toda, que viu a Riudoms, és un jove porter de 20 anys que les dues últimes temporades ha estat el segon porter del Reus Deportiu a l'OK Lliga, amb qui ha guanyat una Copa d'Europa i ha estat subcampió de la Copa del Rei. Toda ha estat 4 temporades al Reus Deportiu, 2 en categoria juvenil i 2 en júnior. Toda ha mostrat la seva il·lusió de jugar a Sant Cugat: "Sóc un porter jove i no tinc gaire experiència. Per a mi és un repte important. El club ha confiat en mi i ho donaré tot. Em fa molta il·lusió venir a jugar a aquest club".

L'experiència és un grau

Borja Ferrer és un davanter experimentat de 34 anys que ha jugat en molts clubs catalans i italians, i també mitja temporada amb el CP Alcobendas. A Catalunya ha jugat amb el CE Noia-Freixenet, amb qui va guanyar una Copa Continental, el CE Vendrell i el CP Calafell (ha assolit un ascens a OK Lliga i ha guanyat una Copa Princesa), equip en què ha jugat aquesta última temporada en la seva tercera etapa al club, enfrontant-se al PHC Sant Cugat en la lliga. A Itàlia ha defensat els colors de l'HC Castiglione, Roller Novara i Valdagno.

Ferrer, que viu a Barcelona però que és de Cubelles, ha explicat que "puc aportar experiència i entrenaré i jugaré al màxim. Prometo ganes, esforç i dedicació. L'equip és jove i em tocarà córrer el doble. Tenim opcions per ascendir a OK Lliga i aquesta és una de les motivacions que m'han dut a fitxar pel PHC Sant Cugat".

La presentació de David Toda i Borja Ferrer s'ha fet aquest dilluns, 26 de juny, a la nit, a l'Hotel Sant Cugat, amb la presència també de Keco Marzá, president del PHC Sant Cugat, i de Joan Carles Vadillo, entrenador del primer equip masculí. L'equip iniciarà la pretemporada el 4 de setembre i jugarà la Copa EsportsPenedès.cat, entre altres partits amistosos.

Yepes passa per quiròfan

David Yepes passarà per quiròfan aquest dimecres, 28 de juny. Una lesió al genoll l'obligarà a estar fora de les pistes uns 6 mesos.

Mor Justo Muriel Arnau, primer president del club

Justo Muriel Arnau, primer president i un dels fundadors del Patí Hoquei Club Sant Cugat, va morir el dijous 22 de juny, a l'edat de 83 anys. Tal com va anunciar el president del PHC Sant Cugat, Keco Marzá, en el sopar del 50è aniversari, l'entitat havia de lliurar-li una placa a Muriel la setmana passada.