El CG Sant Cugat, seu del Peugeot Tour Alps. FOTO: Arxiu

Esports

El Peugeot Tour Alps de Sant Cugat acull 140 golfistes

Des d'aquest dijous, 26 d'abril, i fins al dissabte 29, el Club de Golf Sant Cugat serà la seu de la prova en la seva primera ronda

La primera ronda del Peugeot Tour Alps de golf arriba aquest dijous, 26 d'abril, a la nostra ciutat. El torneig es disputa al Club de Golf Sant Cugat, que serà la seu d'una de les cites golfístiques més esperades de la temporada.

Un total de 140 jugadors es veuran les cares en una competició que representa una gran oportunitat per a joves golfistes per tal de donar-se a conèixer i, fins i tot, per mirar de fer-se un lloc en el Circuit Europeu. Cal recordar que al Peugeot Tour Alps només hi poden participar esportistes professionals en categoria sènior.

Entre els golfistes que s'arribaran a la nostre ciutat, n'hi ha sis que són jugadors del Club de Golf Sant Cugat. Es tracta d'Agustín Domingo, Ivó Giner, Nacho Feliu, Txomin Hospital, Carlos Vivas i José María García Chacón. A més, la competició comptarà amb la presència dels també santcugatencs Pablo i Alex Larrazábal.

Aquest dijous, 26 d'abril, a partir de les 9 hores, es donarà el tret de sortida del Peugeot Tour Alps de golf i se'n disputarà la primera ronda. El divendres 27, es jugarà la segona, i finalment, el dissabte 29 d'abril, els 40 millors classificats en les dues primeres jornades, lluitaran per ser campions a la final.