El Torneig Internacional de Tennis arriba a la seva recta final
Aquest dijous a la nit s'ha fet el sopar oficial del torneig a l'hotel Qgat Suites&Events. Aquest divendres al matí es juguen les semifinals individuals del quadre masculí i divendres a la tarda, les finals de dobles.
Aquest dijous a la nit ha tingut lloc el sopar oficial del torneig, a l'hotel Qgat Suites&Events. Entre els assistens hi va ser Francesc Orriols, president de la Federació Catalana de Tennis, que ha assenyalat al TOT Sant Cugat que aquest "és un torneig que valoro moltíssim, és dels pocs que ha augmentat la seva dotació econòmica, tenint en compte el moment en què estem, tant en el masculí com en el femení".
També hi va ser present Josep Maldonado, president de la ONG Esport Solidari Internacional, amb qui el Club Natació Sant Cugat ha signat un acord de col·laboració. Maldonado ha detallat que "a Sant Cugat sempre m'han tractat excel·lentment i a on entitats com aquesta sempre em donen la mà. Tinc", ha reconegut, "una responsabilitat moral amb aquest municipi".
Jordi Forcano, president del Club Tennis Natació Sant Cugat, ha destacat l'entrada d'Acciona Facility Services com a patrocinador principal. "Per a nosaltres era un condicionant, quan es va signar la nova contrata, que Acciona recolzés el que per nosaltres és una prova molt important". També ha assenyalat que "de tornejos d'aquest nivell a Catalunya n'hi ha tres" i que "el nivell de tennis que s'ha viscut aquesta setmana ha sigut molt interessant".
Finalment Xavier Tizón, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Sant Cugat, ha recalcat que es tracta d'un torneig "que dóna molt de prestigi a la nostra ciutat" i ha aprofitat l'avinentesa per "felicitar el Club Tennis Natació Sant Cugat".
