El Valldoreix FC demana a la federació un canvi de grup en la 3a Catalana
L'equip, que aquesta temporada ha aconseguit l'ascens de categoria, ha estat enquadrat en el grup 6, però els verd-i-blancs volen seguir jugant en un grup de Barcelona
Els equips nous d'aquest grup 6
De moment, i a l'espera que la Federació Catalana de Futbol publiqui el grup definitiu, el Valldoreix FC hauria de jugar al grup 6 de la 3a Catalana. Respecte aquesta campanya 2012-2013, els dos conjunts que estrenarien grup després de baixar de 2a Catalana són el CD Can Parellada, que també ha demanat un canvi de grup, i l'EF Barberà-Andalucía. També debutaran a la categoria després d'ascendir de la 4a Catalana són la UE Castellbisbal i la UD Marina. Per la seva banda, el Can Rull Rómulo Tronchoni CF estrenarà grup després de militar enguany al grup 7.
La resta d'equips d'aquest grup 6 repeteixen grup. Són Can Boada CF, Can Det At., Junior FC B, UD La Planada, La Románica CF, CD Llano, Matadepera FC, Penya Blaugrana Sant Cugat, Peña San Pedro, UE Sabadellenca B, Sant Pere Nord CF i UD Tibidabo Torre Romeu.
Volen jugar a Sant Cugat
Un any més, el primer equip del Valldoreix FC ha sol·licitat formalment poder entrenar i competir en una instal·lació esportiva municipal de Sant Cugat ja que fins ara ho estant fent al Camp Municipal de Futbol de Vallvidrera. En aquesta línia, Jorge González, president del Valldoreix FC, ha explicat que "ho hem tornat a demanar a l'àrea d'Esports de l'Ajuntament de Sant Cugat, però encara no ens han dit res. Els jugadors de l'equip són de Sant Cugat i ens agradaria jugar a la nostra ciutat".
