Els resultats esportius del cap de setmana
Els primers equips del Club Handbol Sant Cugat, la Unió Esportiva Sant Cugat de bàsquet masculí i el Junior FC de futbol han aconseguit la primera victòria a la lliga fora de casa
Els primers equips del Club Handbol Sant Cugat, la Unió Esportiva Sant Cugat de bàsquet masculí i el Junior FC de futbol han aconseguit la primera victòria a la lliga fora de casa. El CH Sant Cugat s'ha imposat (21-25) a la pista de l'H. Esplugues; la UE Sant Cugat, a les instal·lacions del Sant Gervasi (79-80), i el Junior FC, al camp de la FE Atlètic Vilafranca (0-2).
El sènior A femení de bàsquet de la UE Sant Cugat ha encaixat la primera derrota a Primera Catalana, en la tercera jornada del campionat. Ha perdut (51-52) davant el B. Ateneu Montserrat.
El primer equip masculí del Patí Hoquei Club Sant Cugat ha iniciat la lliga de la Primera Divisió amb una còmoda victòria (1-11) a la pista del Club Promoció Patí Raspeig.
També cal destacar la victòria del sènior B femení del Sant Cugat Esport FC amb el CE Congrés, per 14 gols a 0.
Dissabte, 8 d'octubre
-BÀSQUET FEMENÍ: UE Sant Cugat 51 - B. Ateneu Montserrat 52
Diumenge, 9 d'octubre
-HOQUEI SOBRE HERBA MASCULÍ: Junior FC 5 - CD Terrassa 1
