Emilio Fernández i Alícia García guanyen la 35a Cursa de la Floresta
L'organització de la cursa, amb 163 participants, ha explicat que en la pròxima edició es faran canvis en el sistema organitzatiu
Emilio Fernández Puente, en categoria masculina, i Alícia García Gómez, en femenina, s'han adjudicat la 35a edició de la Cursa de la Floresta - 3r Trai la Floresta, aquest diumenge, 15 de juliol, al matí. Emilio Fernández, del club Runners Sant Adrià, ha fet un temps de 43 minuts i 45 segons, i l'atleta independent Alícia García, 25a en la classificació general, de 52.50. Ambdós corredors compten amb diferents podis en curses populars en la seva trajectòria esportiva. En la categoria masculina, el podi l'han completat Héctor Saro Ots (44.51) i César Cardozo Díaz (45.13), i en la femanina, Greta Vílchez (53.10) i Mari Carmen Auñon Sanz (53.29).
El barceloní, de 39 anys, que hi ha participat per tercera vegada, ha explicat que es tracta d'una cursa "ràpida, amb força pista i que la calor fa que sigui més dura". Per la seva banda, la corredora de Castellbisbal, de 34 anys, que hi ha pres part per primera vegada, ha assenyalat que "és un recorregut molt bonic, molt agradable de fer i molt recomanable".
Hi haurà canvis organitzatius
Eduard Bartrina s'ha estrenat com a nou director de la Cursa de La Floresta, substituint a Xavier Sans. El també directiu del Club Excursionista Independent de Catalunya, entitat organitzadora de la cursa, ha avançat que en la pròxima edició "hi haurà canvis en el sistema organitzatiu. De moment, la pròxima setmana enviarem un qüestionari d'avaluació perquè els atletes ens puguin fer arribar els seus comentaris positius i negatius i en què podem millorar en les pròximes edicions. És important conèixer l'opinió dels participants".
163 participants
Els 163 participants han fet un recorregut de 10.5 quilòmetres, amb sortida i arribada a l'escola la Floresta. Els participants han rebut una samarreta commemorativa i una bossa d'obsequis de les empreses patrocinadores i col·laboradores de la cursa atlètica. Aquesta cursa s'emmarca dins del programa d'activitats de la Festa Major de La Floresta i puntua per a la Lliga Trail i la Lliga Championchip.
També s'ha fet una cursa infantil, amb un traçat d'1,5 quilòmetres, en el que hi han pres part 9 atletes.
