Fins a 36 equips, al Campionat Local de Jugant a l'Atletisme
Aquesta competició és classificatòria pel Campionat de Catalunya, que es disputarà a Valldoreix el 15 de març
La participació ha estat de 36 equips, és a dir, de prop de 180 atletes. Hi han participat nens i nenes de 2n fins a 6è de Primària, de les categories benjamí i aleví. L'escola que més equips ha aportat ha estat el Joan Maragall, amb un total de 12 equips, seguida del Pins del Vallès, amb 4. Hi han participat 17 equips benjamins, 7 alevins femenins i 12 alevins masculins.
Proves i sistema de classificació
Els equips estan formats per 5 components, cinc nois o cinc noies, que han de completar un total de 7 proves, 5 individuals i dos per equip. Les proves són les següents:
- 10x10: Consisteix a recórrer 10 vegades la distància de 10 metres; agafant un ringo d’un con i portar-lo cap a un altre el més ràpid possible
- Llançament de jabalot: Realitzar el llançament d’un jabalot d’escuma el més lluny possible
- Triple salt sortint des de parat: Realitzar tres salts seguits recolzant alternativament els peus sense interrupció i arribar el més lluny possible. (dret, esquerre i dos peus a la vegada o esquerre, dret i dos peus a la vegada)
- Llançament de pilota medicinal: Assegut en un banc i en posició frontal llançar una pilota de 2 kgs el més lluny possible
- Salt amb corda: Realitzar el màxim de salts possibles saltant amb una corda durant 20 segons
El Campionat de Catalunya, també a Valldoreix
Es classifiquen per al Campionat de Catalunya de Jugant a l'Atletisme els primers quatre equips de cada categoria del campionat local. El Campionat de Catalunya tindrà lloc el pròxim 15 de març, també al Pavelló de Valldoreix.
