Joan Losada, fa dues temporades, quan encara jugava al CR Sant Cugat. FOTO: Ferran de la Roza

Esports

Joan Losada torna al Club de Rugby Sant Cugat

El jugador, després de passar per les files del FC Barcelona, torna al seu club de formació. Losada, a més, ha estat convocat amb l'absoluta

Joan Losada s'ha convertit en la quarta incorporació de la temporada. El jugador, format al CR Sant Cugat, torna al seu club d'origen després d'haver jugat a Divisió d'Honor B amb el FC Barcelona la temporada passada. En la primera temporada del Club de Rugby Sant Cugat a la segona categoria estatal, el jugador santcugatenc es reincorpora a l'equip que el va fer créixer. Aquest dilluns, en el primer entrenament de la temporada, es va presentar per anunciar que es quedava a Sant Cugat.

A Losada se sumen les altres tres incorporacions ja confirmades, que són les de Pol Gómez, que torna de l'Universidade de Vigo, i Gerard Mayol, que ho fa procedent de la UE Santoboiana. L'altre reforç és l'argentí Juan. Jordi Justícia ha assegurat que són fitxatges il·lusionants: “estic content perquè són jugadors del club, que ja saben com funcionem i ho viuran més intensament. No és el mateix quan aterra un jugador en un equip nou".

Internacional
Joan Losada juga de centre, té 19 anys i ha jugat amb les categories inferiors de la selecció espanyola. Aquesta setmana ha estat convocat amb l'absoluta per assistir a la concentració que tindrà lloc els dies 26, 27 i 28 a Fadura, Getxo. Abans ho havia fet amb la de rugbi a 7.