Joel Bravo, entrenador del Sant Cugat FC. FOTO: Cedida

Esports

Joel Bravo continuarà dirigint el Sant Cugat FC

Serà la 2a temporada del tècnic al capdavant de la banqueta del masculí a 1a Catalana

Joel Bravo continuarà sent l'entrenador del primer equip masculí del Sant Cugat FC, tal com ha explicat el club vermell-i-negre en un comunicat. Amb això, el tècnic assumirà la seva segona campanya al capdavant de l'equip a 1a Catalana. D'altra banda, el santcugatenc també es farà càrrec de la Direcció Esportiva després de 8 temporades com a responsable de Futbol 7.

Enguany, amb ell com a entrenador, el conjunt santcugatenc ha lluitat fins al final per assolir l'ascens a la Lliga Elit. Al final, el Sant Cugat FC va finalitzar en la 5a posició de 16 equips, quedant-se a 5 punts de les fases d'ascens, després de sumar 4 dels 12 punts que estaven en joc, un balanç que va fer que se'ls escapés la possibilitat d'ascens.

En la banqueta l'acompanyaran Marc Soler (segon entrenador), Eric Pascual (entrenador de porters), David Román (auxiliar), Víctor Vázquez (preparador físic), Víctor de Fermín (fisioterapeuta) i Segundo Naranjo i Gerald Romero (delegats).

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.