La selecció espanyola, amb 4 jugadores del Junior FC, cau a les semifinals de l'EuroHockey
El combinat espanyol es va avançar contra Països Baixos, però va acabar caient per 3-1
La selecció espanyola femenina d'hoquei herba s'ha quedat a les portes de la final del Campionat d'Europa, després de caure en semifinals contra Països Baixos. El combinat estatal, amb quatre jugadores del Junior FC al seu equip (Tere Lima, Jana Martínez, Berta Serrahima i Laia Vidosa), va sucumbir davant la número 1 del rànquing i vigent campiona del món i olímpica.
Les RedSticks es van avançar i als cinc minuts de partits es van posar per davant amb un gol de Patricia Álvarez. Després d'un gran primer quart de les espanyoles, les holandeses es van anar imposant, van remuntar i van certificar el seu pas a les semifinals per 3-1. Tot i això, la selecció espanyola va oferir un bona imatge davant les dominadores absolutes de l'hoquei herba.
Com l'equip masculí, el repte és ara la lluita pel bronze: la selecció espanyola jugarà contra Bèlgica en el partit del tercer i quart lloc, aquest diumenge, 17 d'agost, a les 14.30 hores. Sigui com sigui, amb la classificació a les semifinals, les RedSticks s'han assegurat la seva presència al pròxim Mundial.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
