Un bon Sant Cugat Esport FC es deixa els tres punts a Mollet
El conjunt que entrena el santcugatenc Jordi Muñoz ha estat molt efectiu en els minuts decisius, fent el 2-2 en el 74' i el 3-2 en el 91'
El Sant Cugat Esport FC ha deixat escapar la victòria i posteriorment, l'empat, després d'uns primers 45 minuts excel·lents i d'haver disposat d'ocasions clares per sentenciar, tant a la primera com a la segona part.
Al primer temps han estat els visitants els que han posat el joc i les ocasions. Johnny n'ha tingut diverses de molt clares, però cap d'elles ha trobat porteria. En canvi sí que ha estat prou hàbil per deixar-se caure dins l'àrea i provocar un penal que ha significat el 0-1 pel Sant Cugat. L'autor del gol ha estat Egaña. El propi Egaña ha tingut als seus peus el segon amb un xut de falta des de la frontal que s'ha estavallat al travesser.
El domini del Sant Cugat també s'ha fet palès en el primer quart d'hora de la segona part. Djailson, des de fora l'àrea, ha estat a prop de fer el segon als 10 minuts. Arribats el quart d'hora de joc, una errada defensiva del Sant Cugat ha permès al davanter local empatar el partit. Però momés sis minuts després, novament Johnny, que ha estat molt actiu, ha fet una grandíssima jugada personal i ha regalat en safata el segon gol a Djailson, que només ha hagut d'emputjar la pilota. Johnny també ha tingut l'1-3 als seus peus en el següent minut, però no ha encertat.
En els últims 20 minuts el cansament físic del Sant Cugat ha donat ales al Mollet, que en una jugada assajada, en la sacada d'una falta, ha tornat a posar les taules en el marcador. Quan tot semblava que quedava en empat, en l'últim minut del temps d'afegit els locals han fet el definitiu 3-2.
Bon joc, mal resultat
José Luís Duque, tècnic del Sant Cugat Esport FC, ha lamentat el resultat final però ha elogiat el joc desplegat pels seus jugadors: "hem estat molt superiors i hem tingut moltes ocasions. D'això també s'aprèn, avui ens han fet falta canvis, anàvem molt justos i quan més necesitàvem físicament els jugadors no els hem tingut. Ens quedem en què hem fet un bon partit, tàcticament molt bo".
Jordi Muñoz, l'entrenador del Mollet, ha reconegut que "la primera part ha estat totalment del Sant Cugat", però ha subratllat, "a la segona hem estat molt millor i ens hem merescut guanyar, o com a mínim empatar".
