Alberto Cerdán: “Tot i que m’operi, les ulleres serán un complement vital de la meva vida”
L'estilista i perruquer Alberto Cerdán va visitar, el passat dia 20 de febrer, l'<a target="_blank" href="http://www.totsantcugat.cat/in-restaurantst-oftalmologic-tres-torres">Institut Oftalmològic Tres Torres</a>, on va passar la seva revisió de la vista amb el Doctor Emilio Juárez, per procedir a la seva primera operació d'ulls
Alberto Cerdán va explicar algunes de les tendències actuals en perruqueria. Va comentar que regna la tendència Pixie: “Els cabells curts estan inundant el món de la perruqueria. Ara es porten talls com el de la Hannah Montana, l’Elsa Pataky o la Sharon Stone, en la pel·lícula Cat Women. Talls molt extremats, molt forts”. Encara i així, va reconèixer que hi ha més preocupació per aconseguir un cabell bonic, net, amb lluentor i moviment, que per tenir un tall extremat.
Cerdán va insistir que després de més de 40 anys en la professió, el seu gran puntal i raó de treball de cada dia és donar servei els 365 dies de l'any. “El nostre client és la persona que treballa, i hem d'estar disponibles i ser accessibles per estar al seu servei”, va puntualitzar.
Alberto Cerdán està en constant contacte amb celebrities internacionals i personalitats de rellevància com Elsa Pataky, Genoveva Casanova, Joan Collins, Claudia Schiffer, Noor de Jordània, Bar Rafaeli i Kate Blanchet. A nivell nacional, treballa habitualment amb Arantxa Sánchez Vicario, Lola Herrera, Olivia de Borbó, Mónica Clots o Ana Millán.
