La nova senyalització vol facilitar la compra.

Comerç

Caprabo remodela els seus establiments també a Sant Cugat

La companyia aposta per una nova generació de supermercats amb més espai per al producte fresc i facilitant l'accés a l'alimentació saludable

Els supermercats Caprabo estan canviant de model. La companyia aposta per espais de nova generació amb una clara aposta per fer la vida més fàcil als seus usuaris. Una renovació que va començar el 2012 i que, fins al 2016, suposarà la remodelació de 120 botigues de les 364 que Caprabo té a Catalunya, Madrid i Navarra.

Caprabo ha invertit 80 milions d'euros en la renovació de tota la xarxa de supermercats de la cadena, apostant per la modernitat tot incorporant elements d'innovació únics en el sector, com el quiosc o El Comparador.

Igualment s'aposta per la qualitat en productes i serveis, ampliant en un 15% l'assortiment, amb noves seccions. Tot, en uns supermercats més còmodes i ordenats que faciliten i agiliten la compra, amb espais diàfans i senyalització integral de les botigues identificant productes i seccions.

Fresc i de proximitat
En la nova línia de supermercats Caprabo, la companyia prima el producte fresc, que ocupa un 20% més d'espai, ubicat a l'entrada de la botiga, com si es tractés d'un mercat, comptant amb mostradors atesos per professionals especialitzats i neveres que milloren la conservació dels productes.

També s'aposta pels productes saludables, ecològics i de proximitat, incrementant les referències i amb senyalització específica. Tot, en un supermercat eco sostenible que millora la qualitat del producte tot estalviant un 20% d'energia.