La tassa d'èxit de la teràpia està entre el 77 i el 80%. FOTO: Cedida

Comerç

L'Hospital General amb el 'Dia Mundial de la Higiene de Mans'

El centre sanitari, juntament amb la Clínica Vallès i el Sagrat Cor Hospital Universitari, s'han unit a la campanya de l'OMS

Avui dimarts 5 de maig és el Dia Mundial de la Higiene de Mans, un data marcada al calendari per l'Organització Mundial de la Salut (OMS) el 5 de maig del 2009, a través de la campanya "Salvi vides: rentis les mans".

Segons l' OMS la higiene de mans en la cura de la salut ha salvat milions de vides en els últims anys, ja que entre altres coses preveu la transmissió d'infeccions als ciutadans, especialment als pacients ingressats a hospitals.

Per això mateix, coincidint amb la data l'idcsalud Hospital General de Catalunya ha ofert aquest dimarts 5 de maig dues sessions informatives i divulgatives sobre la correcta higiene de mans i la seva importància per a la seguretat davant els possibles contagis.