Avui dia sabem que no té gaire sentit aparentar joventut i bellesa sense un interior sa i jove

Comerç

La clínia del cirurgià plàstic Ivan Mañero, pionera a Europa

IM CLINIC ha obert les seves portes per oferir un concepte sanitari diferent on disseny, comoditat, relax i tecnologia mèdica innovadora estan orientats a la recerca de l’excel·lència. El Dr. Ivan Mañero n’és l’ànima

Què és IM CLINIC?
Per a mi, l’anhel de tota una vida fet realitat. Un espai que neix del compromís amb dos factors que, per a mi, són imprescindibles per donar un servei d’excel·lència: el benestar i el confort dels meus pacients, juntament amb l’aposta per la tecnologia més innovadora en el nostre camp.

IM CLINIC és un centre destinat principalment a la cirurgia plàstica, però també a molts aspectes de la salut. Quins en destacaria?

Si bé la nostra activitat principal és la cirurgia plàstica, tant estètica com reparadora, avui dia sabem que no té gaire sentit aparentar joventut i bellesa sense un interior sa i jove. Així, vam crear IM Beauty Medical, on al més nou de la cirurgia plàstica hi hem sumat les tècniques i la tecnologia més avançada, així com reconeguts especialistes en medicina estètica, salut estètica, medicina vascular, oftalmològica, estètica dental, regeneració capil·lar, wellness… I Longevitat Activa.

Longevitat activa sona a futur. Què és exactament?
Sona a futur, perquè és un concepte pioner a Europa. Envellim perquè un cop passem dels 40, acumulem toxines, el nostre cos deixa de regenerar-se i només cicatritza. Però ens seguim sentint joves més allà dels 60. Els tractaments de longevitat activa, com els que fem amb criosaunes, amb oxigen hiperbàric, amb cèl·lules mare, etc. ajuden el nostre organisme a seguir regenerant-se i, per tant, que estiguem més joves i saludables per dins, però també per fora, el màxim temps possible. És un pas més enllà de la medicina antiaging, que també incorporem.

Una altra de les diferències amb els altres centres sanitaris és el seu restaurant.

Sí. En l’afany de cercar el màxim confort, em vaig voler allunyar de la cafeteria d’hospital, per acostar-me al de restaurant gastronòmic.A IM Restaurant s’ha buscat una cuina exquisida, però també saludable, amb ingredients de temporada i de proximitat. Un restaurant obert a tothom, i no només als pacients, que a més incorpora un programa de gestió i control de la salut dels seus clients freqüents a través d’estudis analítics periòdics, per controlar, normalitzar i optimitzar qualsevol valor alterat, ja sigui per una mala alimentació, vida sedentària o estrès laboral.