Alberto Laporta porta 'Mujeres' a AB Galeria d'Art
L'artista santcugatenc exposa la seva obra més recent a la sala de Granollers des del 9 de setembre i fins al 17 d'octubre
Sobre la seva obra, Laporta en diu que “en el transcurs creatiu d'una obra hi ha molts moments en els que es pot donar per acabada. És en aquests moments de dubte on hi ha informació suficient per estar satisfet amb el que es vol transmetre, l'obra sembla estar inacabada als ulls d'una gran majoria, però és en aquest punt de dubte on ja ens diu alguna cosa; l'obra parla per ella mateixa”.
I explica que “en la sèrie Mujeres, les línies, els traçats solts, els registres insinuats o les imperfeccions que es veuen o s'intueixen, donen sentit o essència a la meva intenció de comunicar, es veuen com una obra inacabada, però no ho està”.
Pel que fa a la seva tècnica, explica que “utilitzo un llenguatge expressionista figuratiu, i una tècnica mixta amb grafit, carbonet i oli sobre paper de cotó”.
