El concert de Nadal per a la gent gran torna al Teatre-Auditori
Camerata Sant Cugat serà protagonista aquest diumenge del concert de Nadal per a la gent gran acompanyada de diferents corals i cors infantils i juvenils de la ciutat i d'altres indrets del país
El concert anirà a càrrec de Camerata Sant Cugat, Camerata Coral de Sant Cugat del Club Muntanyenc (CMSC) La Coral Polifònica de Tremp i actuaran diversos cors infantils i juvenils de Sant Cugat, Barcelona, Solsona i Mollerusa.
La iniciativa està organitzada per l'Ajuntament i les entrades per assistir-hi es poden recollir amb invitació prèvia al Casal Cultural de Mira-sol, al Casal de Gent Gran de les Planes, al Centre Social i Sanitari de la Floresta, al Casal d'avis de Valldoreix, a la Casa de Cultura i al mateix ajuntament.
