El Museu de Sant Cugat obre portes fins a mitjanit
El Museu de Sant Cugat se suma aquest dissabte a la Nit Internacional dels Museus, després de celebrar divendres el Dia Internacional dels Museus
A banda de fer una jornada de portes obertes fins la mitjanit, el Museu de Sant Cugat també ha programat activitats per dinamitzar la jornada i fer venir el públic. Aquest dissabte, a partir de les 12 hores, s'oferirà una visita guiada pel Monestir i les sales d'arquitectura de l'edifici en una activitat emmarcada en el programa d'activitats dels 30 anys del Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya. L'acte s'aprofitarà per presentar la gelosia, que va ser restaurada pel CRBMC el 1992, i que és l'única peça d'aquest estil que es guarda a Catalunya.
Ara mateix, a l'espai del claustre del Monestir es pot veure una exposició temporal sobre el Casino de la Rabassada i una de permanent sobre el mateix Monestir. I a la Casa Aymat s'exposa la Biennal d'Art Contemporani i una mostra permanent amb obra de Josep Grau-Garriga.
D'aquesta manera, Sant Cugat tanca dos dies intensos d'activitats als Museus amb la celebració, divendres, del Dia Internacional dels Museus i, dissabte, la Nit dels Museus; dues iniciatives europees i les quals la ciutat s'hi suma.
