La Diada Castellera es trasllada al Club Muntanyenc per la forta pluja
A les 12.30 hores ha començat a ploure a la plaça d'Octavià i els Gausacs no han pogut dur a terme l'actuació principal de la diada
No obstant això, la pluja els ha impedit tirar endavant l'actuació principal de la diada quan ha començat a ploure de valent cap a les 12.30 hores. Els Gauscas han aixecat un 4 d 8, i els Sagals d'Osona un 5 d 7 amb pluja.
D'aquesta manera, els Gasuacs, els Al·lots de Llevant i els Sagals d'Osona s'han traslladat, des de la plaça d'Octavià a la Sala Canigó del Club Muntanyenc Sant Cugat per continuar la festa castellera. El seu objectiu és repetir el 2 d 8 aconseguit dues vegades aquesta temporada i així posar punt i final a una temporada històrica. De moment, han aixecat un 3 d 7 per sota.
