Quatre tallers se sumen a la Nit de l'Art 2012
Esfera d'Art, El Taller, Pou d'Art i Dterra organitzen diferents activitats la nit del 26 de maig
Els tallers que participen d'aquesta iniciativa són Esfera d'Art, Dterra, El Taller de Sant Cugat i Pou d'Art, i ho fan amb les següents propostes.
Esfera d'Art
Tres Diàlegs – Tres Propostes és l'activitat organitzada per Carmen Anzano, que comptarà amb la participació dels artistes Pilar Xercavins, Marta Domingo i Alberto Laporta, a Esfera d'Art. Amb aquesta activitat pretenen establir un diàleg a partir de mostrar el seu treball i les seves inquietuds artístiques amb el públic que ho vulgui conèixer. “Crec que pot ser una manera nova de donar a conèixer el taller Esfera d'Art, presentant obra d'artistes que fan el seu aprenentatge i formació a Sant Cugat”, comenta Anzano.
Dterra
El taller-workshop Dterra proposa una activitat participativa per a tots aquells que vulguin hi assistir. Obriran les portes del seu taller de ceràmica i joieria, on habitualment hi treballen Laura Jener i Roberta Ferreira. Tot plegat, per portar a terme una activitat en la que conviden a la gent a acostar-se directament al món de l'art, posant a la seva disposició els materials, les eines i els seus coneixements per a que tothom pugui experimentar.
El Taller de Sant Cugat
Un taller obert també és la proposta d'El Taller de Sant Cugat, que estarà obert al públic de les 18 a les 24 hores. Un taller que té per objectiu poder mostrar el seu espai i conèixer la seva directora, Dolores Mayorga, qui explicarà les diferents tècniques que es poden treballar.
Pou d'Art
Dibuixa el teu pou és el taller que ofereix Pou d'Art a persones de totes les edats. Tothom qui vulgui participar-hi podrà dibuixar, pintar o construir un pou, i formar part d'un mosaic col·lectiu que es penjarà al centre i estarà exposat tot l'estiu. Pou d'Art estarà obert al públic de 18 a 24 hores.
A més, Pou d'Art i El Taller de Sant Cugat organitzen una activitat conjunta al carrer Balmes, on es podran enganxar papers de colors al carrer per formar un camí que uneixi els dos centres.
