'The Angels' Share', al cinema d'autor
El drama social convertit en comèdia "La parte de los ángeles" és el film escollit per aquest dijous, del director Ken Loach
Sinopsis
Robbie és un jove pare de família que no aconsegueix escapar del seu passat delictiu. Pel seu camí es creua amb Rhino, Albert i la jove Mo, amb els quals evita la presó però rep una pena de treballs socials. Henri, el seu educador, es converteix en el seu mentor i els inicia, en secret, a l'art del Whisky. Robbie descobreix que té talent com a catador i ràpidament és capaç d'identificar les collites més excepcionals.
Título: La parte de los ángeles
Títol original: The Angels'' Share
País: Regne Unit, França, Bèlgica, Itàlia
Director: Ken Loach
Guió: Paul Laverty
Interpretació: Roger Allam, John Henshaw, William Ruane, Daniel Portman, Paul Donnelly, Lorne MacFadyen, John Joe Hay, Siobhan Reilly, Barrie Hunter, David Goodall, Jim Sweeney, Gary Maitland, Lynsey-Anne Moffat, Finlay Harris, Nick Farr, Scott Kyle, Jasmine Riggins, Gordon Taylor, David Graham, Roderick Cowie, Fernando Velasquez, Lynsey Lawrie, Robert J. Goodwin.
Premis 2012: Festival de Cannes: Premio especial del jurado
2012: Premios del Cine Europeo: Nominada a Mejor música
2012: Premios César: Nominada a Mejor película extranjera
Entrades
Pots veure la pel·líula o bé a les 19.30 o a les 22:00 hores. Les entrades a taquilla es poden comprar de dimarts a diumenge de 16 hores a 22.30 hores. També es poden adquirir de manera anticipada trucant al 902.33.32.31 o bé a la pàgina web dels cinemes. El preu de cada entrada és de 4'30 euros, i de 4 euros si es compra per Internet. De cara al nou cicle que comença el 25 d'abril, ja es pot adquirir l'abonament a les taquilles per veure les 14 pel·lícules, per 48 euros.
Mira el tràiler de "The Angels' Share"
