'Toys & Dreams', a Dterra. FOTO: Cedida

Cultura

'Toys & Dreams' és la nova proposta de Dterra

La galeria-workshop santugatenca inaugura aquesta tarda una exposició col·lectiva evocant la infantesa

Aquest divendres a les 19 hores, Dterra inaugura la seva nova exposició, Toys & Dreams, una proposta que ens convida a viatjar al món dels records d'infantesa.

Des de divendres 21 i fins al 10 de gener del 2012, a Dterra es podrà veure la joieria contemporània de Xavier Monclús, la pintura i el gravat de Charo Mur, i la bisujoieria divertida de Alicia Santamaria, a la galeria ubicada al carrer Anselm Clavé.

Així ho presenten
“El nostre treball arrenca d’un record idealitzat de la infància i del món dels somnis, on tot és ple de jocs, joguines, cromos, contes, fades i follets.

Les nostres obres personals es nodreixen d’aquest imaginari comú que ha fet possible aquesta exposició, on els límits de joies i joguines, gravats i cromos, nines i fermalls, es fonen.

Una llegenda diu que els artistes som nens. Jugueu?”