Amat Immobiliaris aprofundeix sobre la nova llei del lloguer d'habitatges
VIAempresa ha organitzat una conferència per donar a conèixer com afecten als propietaris les modificacions de la Llei d'Arrendaments Urbans (LAU)
Joana Amat ha introduit l'acte explicant que la nova llei s'ha redactat per fomentar el lloguer en un país que tradicionalment ha apostat per la compra. "Es parla de que és una llei de flexibilització", però ha advertit Amat que més aviat "és una llei que ajuda a foragitar el llogater". Principalment ha parlat sobre els canvis concrets que s'han produit (reducció del termini obligatori i de la pròrroga legal, interrupció de la durada per causa de necessitat o venda, possibilitat de que el llogater marxi a partir dels sis mesos...) i ha plantejat diverses reflexions al respecte.
Ester Vallès ha aprofundit amb els aspectes jurídics d'aquesta nova llei aprovada al maig de 2013, amb aspectes com la inscripció en el registre de la propietat o les modificacions referents als desnonaments.
