Aprovat definitivament el Pla Director de Cerdanyola
El conseller Felip Puig ha destacat que ara cal “trobar el punt d’equilibri a la zona del parc de l’Alba per tal de mantenir el model comercial del país", a la conferència dels 'Col·loquis B30'
El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha manifestat la necessitat “de trobar el punt d’equilibri a la zona del parc de l’Alba per tal de mantenir el model comercial del país". Ho ha fet al Col·loqui B30 d'aquest divendres 27 de juny a EsadeCreàpolis de Sant Cugat. Puig ha expressat que "fins ara entre tots hem sabut regular i equilibrar la presència del comerç local i de proximitat amb els grans centres comercials" i està convençut que "el projecte de Cerdanyola ha de tenir un impacte raonable en el model que hem mantingut fins ara”.
Es farà un estudi volumètric per desenvolupar la parcel·la comercial
Segons el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, "serà necessari concretar l’ordenació volumètrica de la parcel·la PC4-01.01 mitjançant un estudi volumètric específic, per tal de determinar la seva ordenació. Aquest document, que serà inclòs dins del projecte constructiu que acompanyi la sol·licitud de llicència corresponent, regularà l’ordenació definitiva en funció dels usos a què es destini la parcel·la". També s'especifica que "les parcel·les de la zona amb la clau PC4 tindran un màxim del 50% destinat a usos comercials", com ja s'havia informat.
