Cano Catalunya va tancar la seva seu a Sant Cugat el maig de 2012. FOTO: Artur Ribera

TOT Economia

Grup Cano marxa definitivament de Catalunya

La xarxa de concessionaris valenciana va tancar el concessionari de Sant Cugat el maig de 2012 i ara ha liquidat els altres dos que tenia a Barcelona

Grup Cano, que fa poc més d'un any va tancar el seu concessionari a Sant Cugat, a la carretera de Rubí, ha decidit deixar definitivament Catalunya. L'empresa, segons Economia Digital, ha liquidat les societats amb les que explotava els concessionaris de ronda Litoral i el carrer Balmes, dedicades a les marques BMW i Mini. La xarxa de concessionaris valenciana hauria aconseguit la dació en pagament amb la banca creditora per liquidar les societats que tenia a Catalunya. La operació és una part important de pla econòmic aprovat per l'administració concursal.

L'any 2011 Grup Cano va socilitar el concurs voluntari de creditors justificant un ambiciós pla d'expansió, però la crisi del consum van portar les seves finances al límit. Ara, la xarxa de concessionaris centrarà la seva activitat al País Valencià, on encara hi ha 16 societats, però on tampoc es descarta que en tanquin més. A Sant Cugat, el tancament de Cano Catalunya va comportar l'acomiadament de 35 treballadors.